Додаткові електронні торги (аукціон) Луганська область (відвантаження лісоматеріалів ІІІ квартал 2021 року). Електронні торги з гарантійними внесками з можливістю зниження вартості лоту.
Відповідно Доручення №4 засідання розширеної колегії Державного агенства лісових ресурсів України від 25.03.2021 року (протокол №3) повідомляємо наступне.
Електронний майданчик UTESYSTEM (надалі Організатор торгів) пропонує провести Додаткові електронні торги (аукціон) Луганська область (відвантаження лісоматеріалів ІІІ квартал 2021 року) 16.08.2021 р. використовуючи електронну торгову систему /utes.net.ua/ (надалі ЕТС). Електронні торги (аукціон) відбудуться з можливістю зниження стартової вартості лоту(-ів) та з гарантійними внесками.
Регламент проведення аукціонів:
Формування лісокористувачами заявки на продаж в Кабінеті клієнта ЕТС до 12:00 12.08.2021р.
Участь в аукціоні для лісокористувачів безкоштовна!
Покупці матимуть можливість до 12:00 16.08.2021 р.:
- отримати статус учасника аукціону (акредитація) від Організатора торгів;
- зареєструватись та отримати доступ до Кабінету клієнта в ЕТС (в разі відсутності реєстрації або доступу);
- вивчити запропоновані лоти в Кабінеті клієнта ЕТС;
- сформувати заявку на купівлю в Кабінеті клієнта ЕТС та зробити гарантійні внески в об'ємі 20% від вартості замовлених лотів відповідно сформованої заявки.
Початок електронних торгів (загальна сесія) о 13:00 16.08.2021 р. (Увага!) Можливо поділ загальної сесії на торгові періоди в залежності від кількості лотів.
Початок електронних торгів (додаткова сесія) щодня о 14:00. (Увага!) Початок додаткової сесії може бути змінено в разі продовження загальної сесії. В разі продовження загальної сесії додаткова сесія починається відразу по закінченню загальної сесії. (Увага!) Додаткова торгова сесія починається зі зниження стартової вартості лоту(-ів). Додаткова торгова сесія проводиться за умов якщо Продавцем було передбачено зниження вартості лоту(-ів) під час формування заявок на продаж в ЕТС та відсутності пропозиції на купівлю лоту (-ів) від Покупця (-ів) протягом загальної сесії.
15:00-16:00 - підведення підсумків електронних торгів.
З 16:00 в особистих кабінетах Клієнтів можливе підписання Договору, Протоколу (аукціонного свідоцтва) та Специфікації за допомогою кваліфікованого електронного цифрового підпису (КЕП). В разі відмови Покупця або Продавця від використання КЕП в кабінетах Клієнта надається доступ до скачування документів та подальшого використання.
(Увага!) з 23.11.2020 змінено проект Договору купівлі-продажу за результатами аукціону.
Інструкції та відеоінструкції для користувачів (Продавців та Покупців) електронної торгової системи в розділі в розділі «Діяльність», «Допомога».
Дякуємо за співпрацю!