Додаткові торги необробленою деревиною з гарантійними внесками 17.09.2021 р. та 24.09.2021 р. Заготівля ІІІ кварталу 2021 року.
Відповідно Доручення №4 засідання розширеної колегії Державного агенства лісових ресурсів України від 25.03.2021 року (протокол №3) повідомляємо наступне.
Електронний майданчик UTESYSTEM (надалі Організатор торгів) пропонує провести Додаткові торги необробленою деревиною з гарантійними внесками(заготівля лісоматеріалів ІІІ квартал 2021 року) 17.09.2021 р. та 24.09.2021 р. використовуючи електронну торгову систему /utes.net.ua/ (надалі ЕТС). Електронні торги (аукціони) відбудуться з можливістю зниження стартової вартості лоту(-ів) та з гарантійними внесками.
Регламент проведення аукціонів:
Формування лісокористувачами заявки на продаж в Кабінеті клієнта ЕТС до 12:00 14.09.2021 р. та 21.09.2021 р. відповідно.
Участь в аукціоні для лісокористувачів безкоштовна!
Покупці з 14:00 14.09.2021 р. та 21.09.2021 р. відповідно, до 12:00 17.09.2021 р. та 24.09.2021 р. відповідно, матимуть можливість:
- отримати статус учасника аукціону (акредитація) від Організатора торгів;
- зареєструватись та отримати доступ до Кабінету клієнта в ЕТС (в разі відсутності реєстрації або доступу);
- вивчити запропоновані лоти в Кабінеті клієнта ЕТС;
- сформувати заявку на купівлю в Кабінеті клієнта ЕТС;
- сплатити гарантійний внесок згідно заявки на купівлю сформованої в Кабінеті клієнта ЕТС.
Початок електронних торгів (загальна сесія) 17.09.2021 р. та 24.09.2021 р. об 13:00. Можливо поділ загальної сесії на торгові періоди в залежності від кількості лотів.
Початок електронних торгів (додаткова сесія) об 13:30. (Увага!) Початок додаткової сесії може бути змінено в разі продовження загальної сесії. В разі продовження загальної сесії додаткова сесія починається відразу по закінченню загальної сесії. (Увага!) Додаткова торгова сесія починається зі зниження стартової вартості лоту(-ів). Додаткова торгова сесія проводиться за умов якщо Продавцем було передбачено зниження вартості лоту(-ів) під час формування заявок на продаж в ЕТС та відсутності пропозиції на купівлю лоту (-ів) від Покупця (-ів) протягом загальної сесії.
14:00-15:00 - підведення підсумків електронних торгів.
З 15:00 в особистих кабінетах Клієнтів можливе підписання Договору, Протоколу (аукціонного свідоцтва) та Специфікації за допомогою кваліфікованого електронного цифрового підпису (КЕП). В разі відмови Покупця або Продавця від використання КЕП в кабінетах Клієнта надається доступ до скачування документів та подальшого використання.
Інструкції та відеоінструкції для користувачів (Продавців та Покупців) електронної торгової системи в розділі в розділі «Діяльність», «Допомога».
Дякуємо за співпрацю!