...В
ик
он
ує
ть
ся
...

Тижневі електронні торги (аукціони) з гарантійними внесками для всіх лісокористувачів України з продажу необробленої деревини (відвантаження лісоматеріалів ІІ-ІІІ квартал 2021 року) щосереди з 02.06.2021 року.

Відповідно Доручення №4 засідання розширеної колегії Державного агенства лісових ресурсів України від 25.03.2021 року (протокол №3) повідомляємо наступне.

Електронний майданчик UTESYSTEM (надалі Організатор торгів) пропонує провести Тижневі електронні торги (аукціони) з гарантійними внесками для всіх лісокористувачів України щосереди червня 2021 року: 02.06.2021 р., 09.06.2021 р., 17.06.2021 р. (замість середи 16.06.2021 р.), 23.06.2021 р. використовуючи електронну торгову систему /utes.net.ua/ (надалі ЕТС). Електронні торги (аукціони) відбудуться з можливістю зниження стартової вартості лоту(-ів) та з гарантійними внесками (відвантаження лісоматеріалів ІІ-ІІІ квартал 2021 року).

Регламент проведення аукціонів:

Формування лісокористувачами заявки на продаж в Кабінеті клієнта ЕТС до 09:50 вівторка.

Участь в аукціоні для лісокористувачів безкоштовна!

Покупці матимуть можливість з 10:00 вівторка до 13:00 середи (окрім середи 16.06.2021 р. - буде подовжено до 13:00 17.06.2021 р.):

Початок електронних торгів (загальна сесія) щосереди о 14:00 (окрім 16.06.2021 р. - початок о 14:00 17.06.2021 р.) Можливо поділ загальної сесії на торгові періоди в залежності від кількості лотів.

Початок електронних торгів (додаткова сесія) щосереди о 14:30 (окрім 16.06.2021 р. - початок о 14:30 17.06.2021 р.). (Увага!) Початок додаткової сесії може бути змінено в разі продовження загальної сесії. В разі продовження загальної сесії додаткова сесія починається відразу по закінченню загальної сесії. (Увага!) Додаткова торгова сесія починається зі зниження стартової вартості лоту(-ів). Додаткова торгова сесія проводиться за умов якщо Продавцем було передбачено зниження вартості лоту(-ів) під час формування заявок на продаж в ЕТС та відсутності пропозиції на купівлю лоту (-ів) від Покупця (-ів) протягом загальної сесії.

15:00-16:00 - підведення підсумків електронних торгів.

З 16:00 в особистих кабінетах Клієнтів можливе підписання Договору, Протоколу (аукціонного свідоцтва) та Специфікації за допомогою кваліфікованого електронного цифрового підпису (КЕП). В разі відмови Покупця або Продавця від використання КЕП в  кабінетах Клієнта надається доступ до скачування документів та подальшого використання.

Інструкції та відеоінструкції для користувачів (Продавців та Покупців) електронної торгової системи в розділі в розділі «Діяльність», «Допомога».

Дякуємо за співпрацю!