...В
ик
он
ує
ть
ся
...

Тижневі електронні торги (аукціони) з гарантійними внесками для всіх лісокористувачів України з продажу необробленої деревини (відвантаження лісоматеріалів ІІІ квартал 2021 року) щосереди з 02.08.2021 року.

Відповідно Доручення №4 засідання розширеної колегії Державного агенства лісових ресурсів України від 25.03.2021 року (протокол №3) повідомляємо наступне.

Електронний майданчик UTESYSTEM (надалі Організатор торгів) пропонує провести Тижневі електронні торги (аукціони) з гарантійними внесками для всіх лісокористувачів України щосереди серпня 2021 року: 04.08.2021 р., 11.08.2021 р., 18.08.2021 р., 26.08.2021 р. (замість 25.08.2021 р.) використовуючи електронну торгову систему /utes.net.ua/ (надалі ЕТС). Електронні торги (аукціони) відбудуться з можливістю зниження стартової вартості лоту(-ів) та з гарантійними внесками (відвантаження лісоматеріалів ІІІ квартал 2021 року).

Регламент проведення аукціонів:

Формування лісокористувачами заявки на продаж в Кабінеті клієнта ЕТС до 09:50 вівторка.

Участь в аукціоні для лісокористувачів безкоштовна!

Покупці матимуть можливість з 10:00 вівторка до 10:00 середи:

Початок електронних торгів (загальна сесія) щосереди об 11:00. Можливо поділ загальної сесії на торгові періоди в залежності від кількості лотів.

Початок електронних торгів (додаткова сесія) щосереди об 11:30. (Увага!) Початок додаткової сесії може бути змінено в разі продовження загальної сесії. В разі продовження загальної сесії додаткова сесія починається відразу по закінченню загальної сесії. (Увага!) Додаткова торгова сесія починається зі зниження стартової вартості лоту(-ів). Додаткова торгова сесія проводиться за умов якщо Продавцем було передбачено зниження вартості лоту(-ів) під час формування заявок на продаж в ЕТС та відсутності пропозиції на купівлю лоту (-ів) від Покупця (-ів) протягом загальної сесії.

12:00-13:00 - підведення підсумків електронних торгів.

З 13:00 в особистих кабінетах Клієнтів можливе підписання Договору, Протоколу (аукціонного свідоцтва) та Специфікації за допомогою кваліфікованого електронного цифрового підпису (КЕП). В разі відмови Покупця або Продавця від використання КЕП в  кабінетах Клієнта надається доступ до скачування документів та подальшого використання.

Інструкції та відеоінструкції для користувачів (Продавців та Покупців) електронної торгової системи в розділі в розділі «Діяльність», «Допомога».

Дякуємо за співпрацю!